RSS | Язык: 

Саркандский район расположен в центральной части Алматинской области.

Административным центром района является город Сарканд, который расположен по трассе Алматы–Усть-Каменогорск на 416 километре (от г.Алматы).

Главная Отделы Архитектура и градостроительство "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" мемлекеттiк қызмет регламентi Регламент государственной услуги «Выдача архитектурно-планировочного задания»

"Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" мемлекеттiк қызмет регламентi Регламент государственной услуги «Выдача архитектурно-планировочного задания»

PDF Печать

Алматы облысы әкiмінің 2012 жылғы « 13 » __желтоқсан___ №_395_ қаулысымен бекiтiлген

 

"Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру"
мемлекеттiк қызмет регламентi

 

1. Негiзгi ұғымдар

 

1. Осы " Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" жөнiндегi мемлекеттiк қызмет көрсету регламентiнде келесi ұғымдар қолданады:

1) тұтынушы –  заңды және жеке тұлға;

2) жергiлiктi атқарушы орган – аудандық, облыстық маңызы бар (қалалық) сәулет және қала құрылысы бөлiмдерi;

3) уәкiлеттi органың жауапты қызметкері – қызметтiк нұсқаулық бойынша аудандық, қалалық сәулет және қала құрылысы бөлiмдерiнiң жауапты қызметкерiне жүктелген;

4) уәкілеттi органның бастығы – аудандық, қалалық сәулет және қала құрылысы бөлiмдерiнiң бастығы;

5) Халыққа қызмет көрсету орталығының инспекторы – тұтынушылардан құжаттарды қабылдайтын қызметкер;

6) Халыққа қызмет көрсету орталығы жинақтау бөлiмiнiң инспекторы – құжаттарды қабылдап және уәкілетті органға тапсыратын қызметкер.

 

2. Жалпы ережелер

 

2. Осы мемлекеттiк қызметтiң регламентi Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкiмшiлiк рәсiмдер туралы" Заңының                    9-1-бабындағы 4-тармаққа сәйкес әзiрлендi.

3. Мемлекеттiк қызмет көрсету Регламентiнiң 1-қосымшасына сәйкес уәкiлеттi органдар тарапынан және балама негiзiнде Регламентiнiң                    2-қосымшасына сәйкес халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы көрсетiледi (жұмыс кестесi стандартқа сәйкес 9 тармақ).

4. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызмет көрсету түрлерi:

автоматтандырылмаған.
5. Мемлекеттiк қызмет тегiн көрсетiледi.

6. Мемлекеттік қызмет «Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы» Қазақстан Республикасы Заңының  1-бабының 49) тармақшасының және «Объектілерді салу үшін бастапқы материалдарды (деректерді) және рұқсат беретін құжаттарды ресімдеу мен беру тәртібін оңайлату жөніндегі кейбір шаралар туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 6 мамырдағы № 425 қаулысының және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамызындағы №1128 қаулысымен бекітілген, «Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру» мемлекеттік қызметін көрсету стандартының негізінде жүзеге асырылады .

7. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесi, стандартың             5 тармағына сәйкес, қағаз жеткізгіште тіркеу коды көрсетілген, инженерлік және коммуналдық қамтамасыз ету көздеріне қосылуға арналған (егер оларды алу қажет болса) техникалық шарттардың міндетті қосымшасы бар сәулет-жоспарлау тапсырмасы бар анықтама беру не қағаз жеткізгіште мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі болып табылады.

 

3. Мемлекеттiк қызмет көрсету тәртiбiне қойылатын талаптар

 

8. Мемлекеттiк қызмет көрсету тәртiбi және қажеттi құжаттар туралы толық ақпарат Регламенттiң 1, 2-қосымшаларында көрсетiлген уәкiлеттi органдардың немесе халыққа қызмет көрсету орталықтарының стендтерiнде, ресми ақпарат көздерiнде және стандартының 4 тармағында көрсетiлген.

9. Мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмдерi стандарттың 7 тармағында көрсетiлген.
10. Мемлекеттiк қызмет көрсету стандарттың 16 тармағында көрсетiлген жағдайларда ұсынылмайды немесе тоқтатылады.

11. Тұтынушыдан мемлекеттiк қызмет көрсетуге өтiнiш алғаннан бастап мемлекеттiк қызметтiң нәтижесiн ұсынғанға дейiнгi уәкiлеттi орган арқылы мемлекеттiк қызмет көрсетудiң кезеңдерi:

1) тұтынушы уәкiлеттi органға өтiнiш бiлдiредi;

2) уәкiлеттi орган кеңсесi тұтынушының өтiнiшiн тiркейдi уақыты мен күнi; көрсетiлетiн қызмет түрi; тапсырылған құжаттардiң тiзiмi; дайын құжаттарды алатын күнi мен уақыты,орны; құжаттарды рәсiмдеуге өтiнiш қабылдаған уәкiлеттi органның жауапты қызметкерiнiң аты-жөнi көрсетiлген түбiртек бередi;

3) уәкiлеттi орган кеңсесi құжаттарды уәкiлеттi органның басшысына жiбередi;
4) уәкiлеттi органның басшысы құжаттармен танысып, жауапты қызметкердi белгiлейдi;

5) уәкілетті органның жауапты орындаушысы берілген өтінішті қарап, егерде құжаттары толық болмаса, мемлекеттік қызмет көрсетуден бастарту немесе тоқтатылу туралы жазбаша  хабарландыру хатын  дайындайды.     Құжаттары толық берілген жағдайда, өкілетті органның жауапты орындаушысы сәулет-жоспарлау тапсырмасын және техникалық шарттарды алуға арналған өтінішті алғаннан кейін келесі жұмыс күнінен кешіктірмей, инженерлік және коммуналдық қамтамасыз ету жөніндегі қызметтерді жеткізушілерге құжаттармен қоса техникалық шарттарды алуға сұрау жібереді;

6) Инженерлік және коммуналдық қамтамасыз ету жөніндегі қызметтерді жеткізушілер сұрауды алған сәтінен бастап 5 жұмыс күнінде қосу параметрлері мен орнын көрсете отырып, техникалық шарттарды немесе беруден негізделген бас тартуды жібереді.

Өтініш беруші техникалық шарттарды беруден бас тартуға Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген тәртіппен шағымдана алады.

7) Инженерлік және коммуналдық қамтамасыз ету жөніндегі қызметтерді жеткізушілерден алғаннан кейін, уәкілетті органның жауапты орындаушысы сәулет-жоспарлау тапсырмасын дайындап,  басшыға қол қоюға беріп, тіркеуден өткізіп, дайын сәулет-жоспарлау тапсырмасын кеңсеге ұсынады;

8) уәкiлеттi орган кеңсесi тұтынушыға құжатты жолдайды.

Тұтынушыдан мемлекеттiк қызмет көрсетуге өтiнiш алғаннан бастап мемлекеттiк қызметтiң нәтижесiн ұсынғанға дейiнгi халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы мемлекеттiк қызмет көрсету кезеңдерi:

1) тұтынушы халыққа қызмет көрсету орталығына өтiнiш бiлдiредi;

2) халыққа қызмет көрсету орталығының инспекторы тұтынушының өтiнiшiн тiркейдi уақыты мен күнi; көрсетiлетiн қызмет түрi; тапсырылған құжаттардiң тiзiмi; дайын құжаттарды алатын күнi мен уақыты,орны; құжаттарды рәсiмдеуге өтiнiш қабылдаған орталық инспекторының аты-жөнi көрсетiлген түбiртек бередi;

3) халыққа қызмет көрсету орталығының инспекторы уәкiлеттi органның кеңсесiне құжаттарды өткiзедi. Мемлекеттiк қызмет көрсету процессiнде құжаттардың орындалуын көру бағытында халыққа қызмет көрсету орталығынан уәкiлеттi органға жiберiлген құжаттар дерегi Сканер штрихкоды негiзiнде белгiленедi;

4) уәкiлеттi органның кеңсесi халыққа қызмет көрсету орталығының ақпараттық жүйесiнде белгiлеп (егер де уәкiлеттi органның өз ақпараттық жүйесi болмаған жағдайда) және қабылданған құжаттарды тiркеп, уәкiлеттi орган басшысына қарастыруға жiбередi;

5) уәкiлеттi органның басшысы құжаттармен танысып, жауапты қызметкердi белгiлейдi;

6) уәкілетті органның жауапты орындаушысы берілген өтінішті қарап, егерде құжаттары толық болмаса, мемлекеттік қызмет көрсетуден бастарту немесе тоқтатылу туралы жазбаша  хабарландыру хатын  дайындайды.     Құжаттары толық берілген жағдайда, өкілетті органның жауапты орындаушысы сәулет-жоспарлау тапсырмасын және техникалық шарттарды алуға арналған өтінішті алғаннан кейін келесі жұмыс күнінен кешіктірмей, инженерлік және коммуналдық қамтамасыз ету жөніндегі қызметтерді жеткізушілерге құжаттармен қоса техникалық шарттарды алуға сұрау жібереді;

7) Инженерлік және коммуналдық қамтамасыз ету жөніндегі қызметтерді жеткізушілер сұрауды алған сәтінен бастап 5 жұмыс күнінде қосу параметрлері мен орнын көрсете отырып, техникалық шарттарды немесе беруден негізделген бас тартуды жібереді.

Өтініш беруші техникалық шарттарды беруден бас тартуға Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген тәртіппен шағымдана алады.

7) Инженерлік және коммуналдық қамтамасыз ету жөніндегі қызметтерді жеткізушілерден алғаннан кейін, уәкілетті органның жауапты орындаушысы сәулет-жоспарлау тапсырмасын дайындап,  басшыға қол қоюға беріп, тіркеуден өткізіп, дайын сәулет-жоспарлау тапсырмасын кеңсеге ұсынады;

8) уәкiлеттi органның кеңсе қызметкерi мемлекеттiк қызмет көрсетудiң қорытындысын халыққа қызмет көрсету орталығына жiбередi сонымен қатар халыққа қызмет көрсету орталығының ақпараттық жүйесiнде белгiлейдi (егер де уәкiлеттi органның өз ақпараттық жүйесi болмаған жағдайда).

Уәкiлеттi органнан мемлекеттiк қызмет көрсетудiң дайын қорытындысын қабылдау кезде халыққа қызмет көрсету орталығында құжаттар Сканер штрихкодының көмегiмен белгiленедi.

9) халыққа қызмет көрсету орталығы инспекторы тұтынушыға сәулет-жоспарлау тапсырманы немесе қызметтiң көрсетiлмейтiндiгi туралы жазбаша дәйектелген жауапты бередi.

12. Уәкiлеттi органдар және халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы мемлекеттiк қызмет көрсету үшiн өтiнiш қабылдайтын тұлғалардың минималды саны бiр қызметкердi құрайды.

 

4. Мемлекеттiк қызмет көрсету барысында әрекет ету (өзара
қызметтердiң) тәртiбiнiң сипаттамасы

 

13. Құжаттарды уәкiлеттi органның қызметкерi қабылдайды. Уәкiлеттi органның қызметкерi мемлекеттiк қызмет көрсету кезiнде стандарттың             11 тармағына сәйкес ұсынылған құжаттарды тексередi.

Уәкiлеттi органның жауапты қызметкерi тұтынушыға құжаттарды қабылдаған тұлғаның аты-жөнi, тiркелген күнi көрсетiлген қолхат бередi.

14. Тұтынушы мемлекеттiк қызметтi алу үшiн стандарттың 11 тармағына сәйкес құжаттар ұсынады.

15. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiне келесi құрылымдық функционалдық бiрлiктер тартылған:

1) Халыққа қызмет көрсету орталығының инспекторы;

2) Халыққа қызмет көрсету орталығы жинақтау бөлiмiнiң инспекторы;

3) уәкiлеттi органның кеңсе қызметкерi;

4) уәкiлеттi органның құрылымдық бөлiмшесiнiң жауапты орындаушысы;

5) уәкiлеттi органның басшылығы.

16. Әкiмшiлiк өзара әрекеттi (рәсiмдi) орындау мерзiмi көрсетiлген құрылымдық функционалдық бiрлiктері әкiмшiлiк әрекеттерiнiң (рәсiмдерi) реттiлiгi мен өзара әрекеттерiнiң мәтiндiк кестелiк сипаттамасы осы Регламенттiң 3-қосымшасында көрсетiлген.

17. Әрбiр құрылымдық функционалдық бiрлiктің әкiмшiлiк әрекеттiң (процедурасының) өзара байланысы мен реттi орындалу тәртiбi Регламенттiң   4-қосымшасында әр әкiмшiлiк әрекет (процедурасы) көрсетiле отырып, кесте түрiнде сипатталған.

 

5. Мемлекеттiк қызметтi көрсететiн лауазымды тұлғалардың
жауапкершiлiктерi

 

18. Мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты тұлға, уәкілетті органдардың және халыққа қызмет көрсету орталықтарының басшылары  болып табылады.

Қазақстан Республикасының Заңдарына сәйкес мемлекеттік қызметін уақтылы көрсетуін жүзеге асыру жауапкершілігі уәкілетті органдардың және халыққа қызмет көрсету орталықтарының басшыларына жатады.

 

Утвержден постановлением

акима Алматинской области

от «13» декабря

2012 года  № 395

Регламент государственной услуги

«Выдача архитектурно-планировочного задания»

 

1. Основные понятия

 

1. В настоящем Регламенте " Выдача архитектурно-планировочного задания "  используются следующие понятия:

1) потребитель – юридическое и физическое лицо;

2) уполномоченный орган –  отдел архитектуры и градостроительства района (города областного значения);

3) ответственный сотрудник уполномоченного органа – сотрудник районного, городского отдела архитектуры и градостроительства, на которого возложены обязанности согласно должностной инструкции;

4) руководитель уполномоченного органа – начальник районного, городского отдела архитектуры и градостроительства;

5) инспектор центра обслуживания населения – сотрудник центра обслуживания населения, осуществляющий прием заявления и документов потребителя;

6) инспектор накопительного отдела центра обслуживания населения – сотрудник центра обслуживания населения, осуществляющий сбор документов и передающий их уполномоченному органу.

2.Общие положения

2. Настоящий Регламент государственной услуги разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах".

3. Государственная услуга оказывается уполномоченным органом согласно приложению 1 к Регламенту, а также через центры обслуживания населения согласно приложению 2 к Регламенту на альтернативной основе (график работы согласно пункта 9 стандарта).

4. Форма оказываемой государственной услуги: не автомотизированная.

5. Государственная услуга оказывается бесплатно.

6. Государственная услуга осуществляется на основании подпункта      49) статьи 1 Закона Республики Казахстан «Об архитектурной, градостроительной и строительной деятельности в Республике Казахстан» и постановления Правительства Республики Казахстан от 6 мая 2008 года № 425 «О некоторых мерах по упращению порядка оформления и выдачи исходных материалов (данных) и разрешительных документов для сторительства объектов» и на основании стандарта государственной услуги «Выдача архитектурно-планировочного задания» утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года N 1128.

7. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача справки с архитектурно-планировочным заданием с обязательным приложением технических условий на подключение к источникам инженерного и коммунального обеспечения (если есть необходимость в их получении), с указанием регистрационного кода на бумажном носителе, согласно пункта 5 стандарта, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.

 

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

 

8. Полная информация о порядке оказания государственной услуги и необходимых документах располагается на стендах уполномоченных органов, которые указаны в приложении 1 к Регламенту, а также через центры обслуживания населения согласно приложению 2 к Регламенту, в официальных источниках информации и пункта 4,11 стандарта.

9.  Сроки оказания государственной услуги согласно пункта 7 стандарта.

10. В предоставлении государственной услуги отказывается, либо предоставление государственной услуги приостановляется, согласно пункта 16 стандарта.

11. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от потребителя для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги через уполномоченный орган:

1) потребитель подает заявление в уполномоченный орган;

2) канцелярия уполномоченного органа осуществляет регистрацию и выдает расписку потребителю услуги о приеме соответствующих документов с указанием: номера и даты приема запроса; вида запрашиваемой государственной услуги; количества и названий приложенных документов; даты, времени и места выдачи документов; фамилии, имени, отчества должности специалиста уполномоченного органа, принявшего заявление на оформление документов;

3) канцелярия уполномоченного органа передает документы руководству уполномоченного органа для наложения резолюции;

4) руководство уполномоченного органа осуществляет ознакомление с поступившими документами и определяет ответственного специалиста уполномоченного органа;

5) ответственный специалист уполномоченного органа  рассматривает представленные   заявления от потребителя, в случае предоставления неполного пакета документов, подготавливает  мотивированный  отказ, либо письменное уведомление о приостановлении оказания государственной услуги.

При предоставлении полного пакета документов, ответственный исполнитель  уполномоченного органа не позднее следующего рабочего дня после получение заявления на изготовление архитектурно-планировочного задания и технических условий направляет запрос на получения технических условий с приложением документов к поставщикам услуг по инженерному и коммунальному обеспечению.

6) поставщики услуг по инженерному и коммунальному обеспечению в течении пяти рабочих дней с момента получения запроса   направляют в уполномоченный орган, технические условия с указанием параметров и места присоединения, либо обоснованный отказ в выдаче.

Отказ в выдаче технических условий может быть обжалован заявителем в порядке, предусмотренном  законодательством Республики Казахстан.

7) после получения от поставщика  услуги по инженерному и коммунальному обеспечению технических условий на подключение к источникам инженерного и коммунального обеспечения,  ответственный специалист уполномоченного органа изготавливает архитектурно-планировочного задание, подписывает руководителем, после подписания и регистрации которого, направляет его в канцелярию уполномоченного органа;

8) канцелярия уполномоченного органа передает документы потребителю;
Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от потребителя для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги через центры обслуживания населения:

1) потребитель подает заявление в центр обслуживания населения;

2) инспектор центра обслуживания населения регистрирует заявление, выдает расписку потребителю услуги о приеме соответствующих документов с указанием: номера и даты приема запроса; вида запрашиваемой государственной услуги; количества и названий приложенных документов; даты, времени и места выдачи документов; фамилии, имени, отчества инспектора центра, принявшего заявление на оформление документов;

3) инспектор центра обслуживания населения передает документы в уполномоченный орган. Факт отправки пакета документов из центра обслуживания населения в уполномоченный орган фиксируется при помощи Сканера штрихкода, позволяющего отслеживать движение документов в процессе оказания государственной услуги "Выдача архитектурно-планировочного задания";

4) сотрудник канцелярии уполномоченного органа фиксирует в информационной системе центра обслуживания населения (в случае отсутствия в уполномоченном органе собственной информационной системы) и проводит регистрацию полученных документов, и передает на рассмотрение руководителю для наложения резолюции;

5) руководитель уполномоченного органа осуществляет ознакомление с поступившими документами и определяет ответственного специалиста уполномоченного органа;

6) ответственный специалист уполномоченного органа  рассматривает представленные   заявления от потребителя, в случае предоставления неполного пакета документов, подготавливает  мотивированный  отказ, либо письменное уведомление о приостановлении оказания государственной услуги.

При предоставлении полного пакета документов, ответственный исполнитель  уполномоченного органа не позднее следующего рабочего дня после получение заявления на изготовление архитектурно-планировочного задания и технических условий направляет запрос на получения технических условий с приложением документов к поставщикам услуг по инженерному и коммунальному обеспечению;

7) поставщики услуг по инженерному и коммунальному обеспечению в течении пяти рабочих дней с момента получения запроса   направляют в уполномоченный орган, технические условия с указанием параметров и места присоединения, либо обоснованный отказ в выдаче.

Отказ в выдаче технических условий может быть обжалован заявителем в порядке, предусмотренном  законодательством Республики Казахстан.

8) после получения от поставщика  услуги по инженерному и коммунальному обеспечению технических условий на подключение к источникам инженерного и коммунального обеспечения,  ответственный специалист уполномоченного органа изготавливает архитектурно-планировочное задание, подписывает руководителем, после подписания и регистрации которого, направляет его в канцелярию уполномоченного органа;

9) сотрудник канцелярии направляет результат оказания государственной услуги в центр обслуживания населения, при этом фиксируя в информационной системе центр обслуживания населения (в случае отсутствия в уполномоченном органе собственной информационной системы).

При приеме готового результата государственной услуги от уполномоченного органа, Центром обслуживания населения фиксируется поступившие документы при помощи Сканера штрихкода;

10) инспектор центра обслуживания населения выдает потребителю архитектурно-планировочное задание, либо мотивированный отказ.

12. Минимальное количество лиц, осуществляющих прием документов для оказания государственной услуги в уполномоченном органе и в центре обслуживания населения составляет один сотрудник.

 

4. Описание порядка действия (взаимодействия) в процессе
оказания государственной услуги


13. Прием документов осуществляется сотрудником уполномоченного органа. При оказании государственной услуги сотрудник уполномоченного органа осуществляет проверку на наличие документов, согласно требованиям пункта 11 стандарта.          Ответственный сотрудник уполномоченного органа выдает потребителю расписку с указанием даты регистрации, фамилии и инициалов лица, принявшего документы.

14. Для получения государственной услуги потребитель предоставляет документы согласно пункту 11.

15. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы:

1) инспектор центра обслуживания населения;

2) инспектор накопительного отдела центра обслуживания населения;

3) сотрудник канцелярии уполномоченного органа;

4) ответственный исполнитель уполномоченного органа;

5) руководство уполномоченного органа.

16. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой структурно-функциональной единицы с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 3 к Регламенту.

17. Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и структурно-функциональных единиц, приведены в приложении 4 к Регламенту.

 

5. Ответственность должностных лиц,

оказывающих государственные услуги

18. Ответственным лицом за оказание государственной услуги является руководитель уполномоченного  органа и руководитель центра обслуживания населения.

Руководитель уполномоченного  органа и руководитель центра обслуживания населения несут ответственность за реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки  в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан.